lördag 31 mars 2012

övertrött?

Gud va trött jag är.. Jag har försökt vila men kommer inte till ro.. Alice har varit STENHÅRD i magen sen igår.. & stackarn ligger & pressar & pressar.. Vi har testat allt, katrinplommonpuré, vatten, olivolja i mjölken, magmassage, osvosv.. stackars liten :( blir det inte bättre i veckan och proppen släpper så får vi söka för våran lilla kaninlortsbebbe. Stackars.

Från bajs till mat så tycker JAG iaf att jag varit en underbar flickvän idag, i morse gjorde jag smörgåsar till Andreas (lät honom sova till 10.30 också!) sen har jag städat lägenheten, och nu ikväll har jag lagat mat i tre timmar i princip.. fan va exemplarisk jag är.. ;)


1 kommentar:

  1. Usch då stackars lilla Alice! Har ni prövat med messmör? Har hört att de ska vara jättebra mot hård mage på bebisar. Puss o kram från Mira

    SvaraRadera