onsdag 21 mars 2012

godmorgon? godnatt?

ja, nej, svårnattad är hon inte våran tös, men tydligen lättväckt.. I alla fall inatt, hon har inte velat sova & jag tror ungefär hon vaknat var 10onde minut.. Det lät som magen var full med luft, så jag gav henne faktiskt minifom precis, trots att vi slutat med den..

Senaste dagarna har jag varit så trött, att jag känt mig dement, kommer liksom inte ihåg hur var & när.. Visst kan man sova när lillan sover, men det finns ju så mycket annat som också ska göras.. Eller kan man hasa runt i morgonrock hela dagarna & vänta tills de perioder hon somnar? Så att man själv kan passa på? Hur skulle det se ut?.. Hoppas det är en övergångsperiod! :) Jag kanske låter bitter, ja.. Men man blir inte sig själv när man inte får sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar