fredag 23 mars 2012

fredag!

Igår kom den lilla söta bamsen från en av mina största inspirationskällor, goa Melinda som driver bloggen & butiken Mig & Alice. & va glad man blir när personer lägger ner lite extra tid på själva inslaget, jättefint! & visst är den söt, den lilla bamsen? Påminner så mycket om "bamsen" från Lotta på bråkmakargatan. Den ska Bubbi få till sitt nya rum! :)

I går kväll fick Alice lite feber, inte hög, men anmärkningsvärd.. Hon fick en alvedon innan nattning.. Sen vaknade hon två gånger inatt för matning, men ville gå upp vid 06.00, jag chansade & knuffade till Andreas & frågade om han ville gå upp nu, så jag fick sova vidare.. & underbar som han är sa han "självklart!".. Vid 07.30, kom han in med henne igen, hon fick mat & somnade om vid min sida & vi sov till 09:00, känner mig som en ny människa!

Nu - kämpa med att komma åt & tvätta Alice under hakan! haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar