måndag 26 mars 2012

...


Typiskt att jag verkligen inte kan sova när jag borde & tillfälle ges.. Båda mina hjärtan sover gott i sängen.. Ska snart krypa ner mellan dem & försöka mig på sömnen igen. :) min första 'dukanmåltid' va sisådär, ja.. Jag säger som slutsats - jag blev mätt iaf, kött mättar onekligen.

Alice knäckte sig riktigt för första gången idag, mamma satt med Alice i soffan (jag & Andreas hade varit & handlat.) jag stod i köket & packade upp varorna. Så hörde jag mamma skratta hysteriskt, då låg Alice & gapskrattade, hon hade verkligen kommit på hur man gör. Tidigare har hon mer "tjutit" men nu var det riktiga skratt & både jag & mamma skrattade så hjärtligt åt Bubbi. Tänk va en sån liten grej, är så stor egentligen. Det är sådant man inte förstår förens man själv har egna barn :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar