onsdag 21 mars 2012

nattinatt min skatt!

Nu sover det lilla knytet, hon är ju verkligen inte svår att natta, våran bubbi. Men peppar, peppar, det kan komma med tiden.. Än sålänge sover hon fortfarande i våran säng, på min sida. Vårat sovrum är så trångt & där får inte spjälsängen plats.. Sen är det ju verkligen mysigt att få ha båda mina älsklingar på varsin sida av mig!

Åh det ska bli fantastiskt att flytta, att få mer utrymme & struktur.. Nu känns det som om vi har tryckt in alla saker i de garderober vi har, eller känns & känns.. Faktum är att det är precis vad vi gjort!

Nya lägenheten är så otroligt fin, gammal, högt i tak & stora relativt djupa fönster. Ljus & fin med en söt balkong in mot innergården! Kan knappt vänta tills jag får börja inreda & pilla!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar