onsdag 21 mars 2012

första inlägget

Ja, igår kom jag till insikt med att alla på min facebook inte är intresserade utav mitt pyssel, eller vad jag & Alice gör hela dagarna, samt att vissa säkert tycker att jag bombar min facebooksida med bilder på lillan. Så jag gör det jag gjort många gånger förr - börjar skriva blogg. Vi får se hur det går!

Idag var Andreas snäll & tog Alice i morse, stängde dörren & tyckte jag kunde få sova lite längre.. Tji fick jag för det plingade på dörren & byggarbetare skulle in.. Varför kommer alltid byggarbetare på dåliga tider, eller är det bara så det känns? Hur som haver har vi tagit det relativt lugnt idag jag & lilla Alice. Vi har varit på loppis! Jag fyndade en stor spegel som kommer passa utmärkt i våran nya hall, den var tung som bly, så jag betalade den, & får hämta den en annan dag! 50 riksdaler är inte mycket för en stor hallspegel som jag ska pimpa till!

På posten idag kom även min lilla söta vespa jag besällt ifrån blickfång.se! & stort cred till dem va det gäller leverans, jag beställde den igår, & fick den idag!
Är den inte söt? Onödigt tycker kanske ni, tycker inte jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar