fredag 30 mars 2012

its a sunny day!


Igår var helt fantastiskt roligt & tiden bara flög iväg hos Evelina & Andy. Vi åt räkor & jag lyckades hålla mig till min diet (grymt stolt över mig själv att jag slopade baguetterna aiolin & pajen.) dock fuskade jag lite i flytande form.. hrmp..

Världens finaste lilla gosse, Manne, hade växt så mycket, & jag glömde självklart ta kort på våra små.. Så typiskt mig! Men på torsdag ses vi antagligen igen & då.. hihi.

Alice somnade sött i Evelina & Andys säng, & när vi var hemma fick hon mat, somnade om & vaknade otroliga EN gång på natten, & sov till halv åtta i morse. Jag undrar om det är pga byte av ersättning (fick en påse NAN 2 av Evelina, kanske är den mer mättande än ettan? För större små hungriga magar?)

Nu tror jag att jag ska fixa någon god frukost till min underbara man!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar