lördag 24 mars 2012

natten..

Puuh.. Fasar inför natten/morgondagen.. Alice sov från 14.00-17.30, sen somnade hon igen nu 19.30, & kommer antagligen sova tills "imorgon" nu.. dvs vakna vid 02.00 nästa gång, äta, sen sova till typ 05.30 & tycka att jag & Andreas också ska gå upp.. Tur att det är söndag imorgon, & att mamma är hemma.. Så kan hon passa Bubbi medans Andreas jobbar.. & jag kan nana.. Förhoppningsvis, om hon vill dvs.

Jag fyndade ju en stor spegel på loppis här om dagen, "råkade" få hem en gammal tallrikshylla också som jag ska fixa till.. Min framtida dröm är ett stort hus.. Så jag har många rum att inreda :)

Måste bara säga att jag fullkomligt ä l s k a r det gamla tennfatet jag fått av min pappa.. Det är handgjort, vet inte hur gammalt det är riktigt.. Men otroligt vackert.. & att det är lite "snett" gör det bara ännu charmigare! Tydligen en gammal förlovningsgåva (tror jag) som gått i släkten.. Så otroligt fint! 


(klicka på bilderna för större format)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar