lördag 14 april 2012

09:43

Åh. Frustration. Jag blir så irriterad & frustrerad över alla flyttkartonger, så jag & Alice har sovit hos mamma & pappa inatt. Stackars Andreas fick sova bland flyttlådorna :( men imorrn får han vara här & mamma & jag ska städa ut resten av lägenheten!

Alice & jag badade i badkaret igår, & hon var så fascinerad över skummet & att bada tillsammans med mig. Jättesöt! Hoppas vi köper hus i framtiden, minns själv när jag va liten vad jag älskade att bada i badkaret!

Alice lär sig mer & mer att äta, & igår upptäckte jag att fil var en favorit :) blandade ner lite 'Ella's jordgubb & äppelpuré' också, som hon fick till frukost idag, inte för mkt, men några skedar, sen mjölk som kompliment.. Det är ju galet va våra fisar växer snabbt.. Känns som om det var förra veckan jag kissade på det där graviditetstestet som visade två streck ;)

kommer uppdatera dåligt i dagarna då vi som sagt är mittuppeienjävlabajsflytt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar